16.10.2016

Blog zawieszony do 1 grudnia

Miałam już gotową część recenzji na dzisiaj, jednak w czwartek rano zdecydowałam, że nadszedł czas zrobić to, nad czym zastanawiałam się od kilkunastu dni. Na razie nie mówię, że ostatecznie przestałam prowadzić bloga. Daje sobie ponad miesiąc przerwy, by zdecydować czy nadal chce pisać o słodyczach. Możliwe, że to tylko chwilowe wypalenie i od pierwszego grudnia z nową energią zacznę walić w klawiaturę. Jednak teraz? Jestem zmęczona, lekko zniechęcona i nie mam dalszych pomysłów - stąd moja decyzja. Jeśli 1 grudnia stwierdzę, że blogowanie straciło na atrakcyjności, to o tym was powiadomię. Nie zniknę bez śladu, mogę wam to obiecać. Nadal będę obecna na innych słodyczowych blogach, na instagramie i może na facebooku. Więc się nie żegnam, tak łatwo się mnie nie pozbędziecie. A slodyczowych blogów wam nie zabraknie - oto mała ściąga.Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje to dajcie linka w komentarzu, wstawię.

Lista blogów 
Chwile zasłodzenia  
Co tak pachnie 
Dietetyczne Demaskacje  
Elsa z krainy cukru
Fioletowe Trampki
Kraina Kaczek w Czekoladzie 
Living on my own  
Naturalna kuchnia wegetariańska
Rano wszystko smakuje lepiej 
Sex Coffee & Chocolate
Pa  

47 komentarzy:

  1. szkoda,mam nadzieję,że wrócisz, w końcu wróci Sherlock, lubię czytać jak piszesz o Benku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Benek to niedługo się pojawi w roli Dr Strange :)

      Usuń
  2. charlottemadness16.10.2016, 07:21

    Takie złe informacje od rana :(. No nic,szanuję Twoją decyzję,może "urlop" Ci dobrze zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzięję, z taką myślą postanowiłam na razie zawiesić a nie od razu "zamykać"

      Usuń
  3. Rozumiem,mam nadzieje ze wena ci wróci! :) Dziękuje za oznaczenie i pozdrawiam do 1 grudnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czoko no co ty? to od Twojego bloga zaczęłam przygodę z blogami:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic nie jest przesądzone, możliwe, że za jakiś czas zatęsknię za blogowaniem i 1 grudnia wrócę :)

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że jednak zapał i pomysły powrócą i tego Ci życzę. I miło mi, że umieściłaś mojego bloga w swoim spisie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłabym przecież nie zamieścić go :)

      Usuń
  6. Nieee tylko nie to,moj ulubiony blog jedzeniowy! Myślałam że tu nowy post a tu takie informacje... ;C mam nadzieję że to tylko chwilowe.. Będę tesknic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas będę się pojawiać na instagramie, więc nie ma co tęsknić :)

      Usuń
  7. Mam nadzieję,że przerwa pozwoli naładować Twoje baterie i wrócisz z nowymi pomysłami:) Jesteś niezastąpiona więc inne slodyczowe blogi nie zastąpią Twego braku:( Więc będę czekać:) Wszystkiego dobrego!:)
    Pozdrawiam Gwiazdeczka*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest niezastąpiony ;) Myślę, że wiele z blogów podanych wyżej już dawno przebiło mnie w jakości wpisów :)

      Usuń
    2. Że polecę klasyką : „Nothing Compares 2 U” a zwłaszcza Twoich wstępów nic nie przebije :-))))
      Smutno mi,bo to mój ulubiony blog o słodyczach (jak rano wstaje do pracy to zdarza mi się zaglądać na stronę o 5 rano).
      Będę czekać...ala

      Usuń
  8. Trzymam kciuki za porządny odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje, że to tylko chwilowy kryzys spowodowany jesienną aurą - mam podobnie. Nic mi się nie chcę i najchętniej zawinęłabym się w koc i przespała najbliższe miesiące. Bardzo lczę na to że wrócisz - nie ukrywam, że Twój blog jest jednym z moich dwóch ulubionych w całej blogosferze i szkoda by było go zawiesić. Zwłaszcza, że wiem ile prowadzenie bloga daje radości sobie ale i czytelnikom. A tych masz od groma! Uwielbiam Twoje opisy, nie raz ratowały mi dzień wprawiając w dobry humor, a rzetelne recenzje ratowały z kolei przed zatopieniem pieniędzy na słodycze, których nie podarowałabym nawet najgorszemu wrogowi. Parę razy też i ja kupiłam po recenzji coś co stawało się moim top 1 dlatego dziękuję za to wszystko i trzymam mocno kciuki, że 1 grudnia zobaczę super informacje o powrocie i długaśną recenzję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to pora roku (a raczej zimno i ciągłe zachmurzenie), możliwe, ze to leki, stres albo po prostu wypaliłam się. Liczę, że się jednak ogarnę.
      Ale miło wiedzieć, że jednak blog spełnił swoją podstawową funkcje, czyli ostrzegać, polecać i poprawiać humor.

      Usuń
  10. Nieeeeeeeeeeeee :( Włączam a tu taka informacja? Tylko nie to, to też mój ulubiony blog zawsze sobie włączam w środę i w niedzielę. Tylko Twój blog lubię z słodyczami może dlatego, że też po ludzku piszesz i żartobliwie. Nawet jak nie masz pomysłu to i tak Ci wychodzi świetnie. Mało jest ludzi, którzy potrafią tak pisać, że zawsze jest ciekawie, nawet jeśli stwierdzasz boże do du... to jest. Ale nie jest. Nie zostawiaj nas :( I jak mam wytrzymać do 1 grudnia? O matulku ... :( dobrze, że jest jeszcze whiteplate z takimi wpisami, serio niewiele jest takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie spodziewałam się, że usłyszę tyle miłych słów :) Myślę jednak, że z podanej listy coś ciekawego również znajdziesz.

      Usuń
  11. Kochana nigdy nic tu nie komentowałam ale czytam tego bloga już długo i wiem jaką świetną jesteś osobą...odpoczywam i wracaj do nas szybko bo nie przeżyje bez Twojego genialnego bloga...pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy ogromną nadzieję, że to tylko chwilowa przerwa i sobie spokojnie odpoczniesz :) Ściskamy cieplutko i wracaj do nas w grudniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, ze trochę dziwnie mi przez brak konieczność pisania wstępu xD

      Usuń
  13. To ta pogoda. Trzymam kciuki, żeby minęło. W sumie to dzięki twojemu blogowi założyłam swojego. Teraz wychodzi na to, że jak ja zaczynam, to ty odchodzisz :/ No ale nic na siłę bo to ma być przyjemnością przede wszystkim dla ciebie. W takim razie trzymaj się do tego 1 grudnia i nie zapomnij jeść duuużo dobrych słodyczy bo jesienna pogoda tylko do tego sie nadaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się kończy, coś się zaczyna ;)A słodyczy mi nie zabraknie, to jest pewne :)

      Usuń
  14. Rzadko komentuję (mam naturę obserwatora), ale czytam Twojego bloga od początku jego istnienia i będzie mi tego brakowało (oby tylko przez 6 tygodni). Nie chodzi tylko o recenzje słodyczy, ale o Twój sposób pisania, poczucie humoru, sarkastyczne uwagi. Naprawdę mam nadzieję, że to tylko chwilowe wypalenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Nawet nie spodziewałam się, że tyle osób będzie mi łechtać ego jak zamieszczałam ten wpis :)

      Usuń
  15. Trzymam kciuki za udany odpoczynek! Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpocznij od pisania, zobacz, czy zatęsknisz i mam nadzieję, wróć gdy za oknem spadnie śnieg :) (w przypadku braku śniegu - po prostu w grudniu kurka xD) Nie cierpię pożegnań, nawet gdy dotyczą one małych rzeczy :/ Mam ukrytą nadzieję, że zawwze będziesz pisać, bo byłaś moją pierwszą i największą inspiracją do blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru się żegnać :) Jak mnie nie będzie tutaj to zawsze mogę nawiedzać inne blogi i instagramy xD

      Usuń
  17. Po kilku setkach wpisów, gdzie jakbyś stanęła przed alejką słodyczy i mogła powiedzieć "tyle ile tu leży rodz. tyle mam na blogu", nie dziwne. Każdy materiał się męczy. Nawet powietrze zanieczyszcza. Do usłyszenia po przerwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o swoim blogu to czemu nie przypominasz? ;) Zaraz wstawię do spisu

      Usuń
    2. Teraz z blogowymi słodkościami, to nie mam wiele wspólnego. Dzięki za polecenie, chociaż gro osób szukających czegoś po blogach i YT, to słodyczolubcy ;) Wracaj w grudniu i nie marudź. Tfu... nie, moment Wracaj i marudź-ironizując jak najlepiej potrafisz ;)

      Usuń
  18. Kurcze, wpadłam dzisiaj nadrobić zaległości (raz że mam nową pracę od 2 listopada i załatwiam papierologię a dwa że się makabrycznie wciągnęłam w Yuri on Ice. Makabrycznie znaczy 95% moich postów na Tumblr dotyczy Yuri on Ice :P To jest absolutnie najcudowniejsze anime tego roku.) a tu taki news :) Ale rozumiem, zmęczenie materiału? Odpoczywaj na razie a jak stwierdzisz że jednak ci brakuje blogowania to wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze zrozumiem czyjąś obsesję z jakimś nowym fandomem ;)

      Usuń
  19. Masz lekkie pióro i dobrze się Ciebie czyta, szkoda by było stracić tą lekturę :) Może pomoże rozszerzenie tematyki bloga? Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozszerzenie tematyki raczej nie wchodzi w grę, na początku próbowałam, ale okazało się, że nie dam rady :)

      Usuń
  20. Odnośnie powiększenia listy zapraszam do umieszczenia tego bloga słodyczowego: http://czarslodyczy.eu/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jutro ma być wpis decydujący <3 Czekam! I na prawdę brakuje Cię ogromnie na blogosferze :< Uszanuję każdą Twoją decyzję, ale to miejsce bez Ciebie nigdy nie będzie takie samo. Ten blog to TYTAN słodyczowy i nie zastąpi go żaden inny. Nie zapomnę jak wyjechałaś do Ameryki i przeżywałam wraz z Tobą ten wyjazd :D A na wstępach o Zmierzchu i Belli niemalże się wychowałam! :D Na każdą notkę czekałam z namiętnością! Ale najważniejsze, że to Ty byś czuła się szczęśliwa i blog Cię nie przytłaczał :) Trzymaj się i głowa do góry ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Szpilka <3 jak miło cię widać :) Chyba dzisiejszy wpis wszystko wytłumaczył :D

      Usuń
  22. Witam:] Czy jutro ukaże się nowy wpis? Z niecierpliwością na niego czekam:]
    Pozdrawiam Gwiazdeczka*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapomniałaś o chwili smaku Rebel.

    OdpowiedzUsuń