18.06.2013

Zapchajdziura

A teraz nastąpi krótka zmiana programu

Powinnam na klęczkach iść do Częstochowy śpiewając przy tym hymny ku chwale pańskiej. Tak chyba mogę podsumować wczorajszy egzamin z demografii, mam farta, nie ma co. Ale jestem tak wypompowana, że wczoraj nie miałam sił na napisanie normalnej recenzji, więc dzisiaj zaspamuję was paroma marnymi fotkami z meine city. Robiłam je na szybko i głównie w mojej najbliższej okolicy, nie jest to wszystko, co Białystok ma do pokazania (ale dużej ilości zabytków też nie ma, właściwie prawie wcale, nie tylko Warszawa została zniszczona  podczas II WŚ).  Jutro będzie normalny post, bez żadnych wymówek.



Tu mnie można często spotkać

Szczególnie urokliwe podczas deszczu ;D



Pa

12 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że całkiem sympatyczny ten Wasz Białystok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba tylko uważać w których dzielnicach się jest, moje okolice są dość bezpieczne :)

      Usuń
    2. No to chyba jak w każdym mieście. U mnie też trzeba uważać gdzie się zapuszcza, szczególnie po nocy;]

      Usuń
  2. Spędziłam kiedyś godzinę na dworcu kolejowym w Białymstoku :D Dworzec może być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dworzec kolejowy jest ładny, gorzej z dworcem PKS, to dopiero koszmarek.

      Usuń
  3. Całkiem ładny ten Białystok :D. Niestety, jak typowy dolnoślązak myślę o tym mieście w kategoriach "O, takie miejsce gdzieś w podlaskim chyba". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej wiesz w jakim jest województwie ;D

      Usuń
  4. Ja cały czas myślałam, że mieszkasz gdzieś na Białostoczku przez te częste wizyty w Piotrze i Pawle ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Alfie też jest Piotr i Paweł ;)

      Usuń
  5. Byłam, widziałam:) na wycieczce z LO kilka lat temu, całkiem, całkiem miasto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma swoje urokliwe miejsca, tak samo jak i te paskudne :) Mieszkańcy narzekają ale ja jednak kocham ten Białystok. Jestem lokalną patriotką.

      Usuń
  6. Hi there I am so thrilled I found your blog page, I really found you by accident, while I was looking
    on Aol for something else, Anyways I am here now and would just like to say thanks
    for a marvelous post and a all round entertaining blog (I also love the
    theme/design), I don’t have time to read it all at the minute but
    I have bookmarked it and also included your RSS feeds, so when I
    have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the excellent
    jo.

    my webpage :: apartments in mesa az

    OdpowiedzUsuń