12.05.2013

Magnum Black espresso



Gdy ideał sięgnął dna

Magnumy są drogie. I tak, jestem świadoma, że to zdanie zalicza się do kategorii: No shit Sherlock, ale nie w tym rzecz. Jako, że są drogie ja ich nie kupuje. Szkoda mi kasy na coś co zeżre w ciągu pięciu minut. Już wolę kupić tańsze lodu na patyku lub rożki. Dlatego też nie rzuciłam się na lody rzeczonej marki jak tylko dowiedziałam się o nowych smakach. Te nowe smaki, jakbyście nie wiedzieli, to espresso i szampańskie. O lodach szampańskich nie będę za bardzo wspominać, wiadomo jaki mam stosunek do słodkości z alkoholem czy też nawet o smaku alkoholu, nie i tyle(czasami, aż trudno uwierzyć, że jestem Polką). Tym razem bardziej zaintrygowały mnie lody espresso ale jednak nie tak bardzo żebym miała wydawać na nie około 5 zł. Na szczęście, dla mojego łakomstwa, dużo sklepów zaczęło wprowadzać promocję na te lody. Między innymi w Piotrze i Pawle, gdzie moja skromna (KHEM)osoba się zaopatrzyła w produkty pierwszej potrzeby. 

Lody waniliowe z sosem kawowym i polewą z gorzkiej czekolady. Mimo przeczytania kilku niezbyt pochlebnych opinii  nie mogłam powstrzymać mojej galopującej ciekawości. No bo kurcze, uwielbiam lody kawowe a Magnumy są powszechnie uważane za dość porządne lody. Niezbyt zachwycone komentarze nie zdołały mnie zniechęcić do tego, aby kupić te lody, jak ja się na coś uprę to nie mam zmiłuj.
Smak: pierwsza rzecz, polewa czekoladowa. Kojarzycie jak w reklamie ta polewa chrupie podczas pierwszego kęsa? Ku mojemu zdziwieniu uzyskałam ten sam efekt dźwiękowy, nieźle. Tu się jednak mój podziw kończy. Mało słodka, kakaowa aż do porzygu i bólu brzucha (co u mnie dość szybko nastąpiło). No ale co chciałam w końcu to czekolada gorzka. I tak więc, jeśli kiedykolwiek będę potrzebować przypomnienia dlaczego nie lubię takich czekolad, to ta polewa będzie idealnym przykładem. Sam lód powinien w smaku teoretycznie być waniliowy.  No właśnie teoretycznie. Gorzej poszło z praktyką, ja tam wanilii nie czułam, mlecznego smaku również na próżno było szukać. Właściwie to jedyne co czułam to bardzo słaby smak słodyczy, taki tyci, tyci. Nie wiem jak określić te lody, bez charakteru, bez smaku, bez serca, bez ducha to szkieletów ludy*(zbaczasz z trasy, wytyczam nową trasę)Na samym końcu jest syrop kawowy, jedyny plus w tej całej sytuacji. 
Jest to mało słodka, dość intensywna w smaku mała czarna(nie, nie sukienka). Właściwie jedynie ten element jako tako smakuję, powiem tylko, że szału jednak nie robi. Ogólnie to naprawdę dawno nie miałam ochoty, tak bardzo wywalić jedzonego loda przez okna, jak podczas konsumowania tego  „przysmaku”. Nie jest wart swojej normalnej ceny, co ja piszę, to nawet nie jest warte ceny promocyjnej. Niezbyt smaczny i wyrazisty, zdecydowanie jest to najgorszy lód jaki jadłam w tym roku.
*prawidłowo to powinno być „bez serc” ale to szkopuł, Mickiewicz jakby ktoś by nie wiedział
Ocena: 3/10
Kaloryczność: 100g/300kcal, 1lód(82g)/240kcal
Gdzie kupiłam: Piotr i Paweł
Cena: promocja 2,99zł

Nie będę wam pisała żebyście pod żadnym pozorem nie kupowali tego produktu, bo sama wiem, że takie coś działa wręcz odwrotnie. Tylko wam poradzę, że najlepiej będzie jak rozejrzycie się za jakąś promocją, bo serio szkoda tych pięciu złoty. Teraz można taniej kupić m.in. w Żabce w Piotrze i Pawle a chyba od jutro również w Lidlu.
Podobno szampański Magnum ma polewę z brokatem, który potem pozostaje na ustach. Mogłabym w tym momencie rzucić uwagę dotyczącą Edwarda Cullena i pewnej czynności seksualnej jednak tego nie zrobię bo jestem dojrzałą i dorosłą osobą i takie komentarze rodem z gimnazjum są poniżej mego poziomu *tutaj wstawcie ledwo powstrzymywany chichot*
Pa.

16 komentarzy:

  1. W piątek widziałam, ale nie kupiłam. Może różowe bym wzięła...
    Najlepsze Magnum to było miętowe z czymś chrupiącym w polewie. Nie ma go chyba już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy czasem Biedronka nie sprzedaję miętowego Magnuma bo coś tam kojarzę...

      Usuń
    2. Miętowe jadłam Nuggery (noggery? takie u nas z polewą z orzeszkami i toffi w środku), ale w Szwecji... w środku była ciemna czekolada w stanie stałym, niezłe o ile pamiętam jak na swoją cenę 2 €

      Usuń
    3. miętowe magnum to jedne słuszne magnum :) są w biedronce!

      Usuń
  2. Ja i tak najbardziej lubie almond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno lepszy niż ten tutaj.

      Usuń
  3. Też mi nie smakował. Różowy chyba jeszcze gorszy. Ale nie ma nic okropniejszego niż wersja Mint. Tfu.
    Za to infinity, double chocolate i gold uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę, że ten smak mi tak bardzo nie smakował to fakt, że różowe jest jeszcze gorsze jest lekko straszne.

      Usuń
  4. Umarłam na końcu tego wpisu(fragmenty o Edziu...)
    Ze śmiechu oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość, zombie również mile widziane ;D

      Usuń
  5. Najlepsze lody świata!!! i to w gorzkiej czekoladzie! Mistrz! nie przesłodzone do porzygu jak większość tego typu produktów. Delikatny smak śmietankowy z cudownym kawowym syropem! Niebo w gębie! Jak dla mnie wart swej ceny, pozdrawiam cukrojadów, bo to faktycznie chyba nie dla was są jeszcze inne smaki na świecie niż tylko słodki i słodszy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja już wolę Haagen Dazs, nieprzesłodzone, z dobrym składem i przede wszystkim mi smakowały. Już prędzej te bym nazwała najlepszymi lodami świata ale tego nie zrobię, bo wszystkich lodów na świecie nie jadłam i może gdzieś są lepsze.
      Lubie jeszcze smak ostry, polecam lody czekoladowe z chilli.

      Usuń
    2. Mnie też bardzo smakują, własnie dlatego, że są takie jakby bardziej "wytrawne". Wszystko kwestia gustu bo np ja jeszcze nie znalazłam Haagen Dazs które by mnie zachwyciły na tyle żebym uznała ze warte są chociaż połowy swojej ceny.

      Z osób jakie znam zwykle te lody smakują takim którzy lubią czekoladę 80% kakao i więcej.

      Usuń
  6. 5 złotych, nie "złoty".

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre lody, nie rozumiem pretensji co do gorzkości gorzkiej czekolady :) co pewnie można było wyczytać na opakowaniu wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lody przepyszne po prostu gorzka czekolada z kawą :)
    Jak dla mnie mniam, mniam

    OdpowiedzUsuń