02.02.2015

Auchan, Czekolada mleczna z nadzieniem z karmelu, masła i soli



Dziwny karmel jest w tej Francji

Gdyby Dante żył w  obecnych czasach z pewnością dodałby w Piekle parę dodatkowych kręgów. Trzeba by przecież gdzieś upchnąć ludzi, którzy wchodzą do sklepu 5 minut przed zamknięciem i nie śpieszą  się wyjść, osobników którzy przetrzymują książki z biblioteki nie miesiąc, nie dwa, ale kilka(naście) miesięcy* czy takich, którzy zamieszczają w necie zdjęcia swoich roznegliżowanych dzieci nie zważając, że owe dzieci kiedyś dorosłą, a zdjęcia nadal gdzieś będą w sieci. Przykłady można by mnożyć. Nie powiem żeby zasługiwali na zaszczytne miejscy przy Synu Jutrzenki, Władcy Piekieł, Księciu Ciemności, Adwersarzu, Ojcu Kłamstwa, Wężu, Hello Kitty, Oskarżycielu (chłopina ma więcej imion i tytułów niż Aragorn), ale jakiś mały krąg, tak na uboczu by się przydał. Hej, ja tam trafię ze względy na czytanie Harrego Pottera, chce mieć przynajmniej pewność, że nie trafię na osoby przez które nie mogę wypożyczyć paru książek. Ot tam, luźne przemyślenia.
*byłoby miło jakby osoby, które trzymają powieści Miłoszewskiego od 2013 roku w końcu oddały te książki do Książnicy
Auchan, Lait fourre caramel au beurre, czekolada mleczna z nadzieniem z karmelu, masła i soli  z Guerende. Mimo całej mojej niechęci do płynących, lejących nadzień, nie mogłam nie wziąć czekolady z solonym karmelem, no nie mogłam. Jestem totalną frajerką jeżeli chodzi o ten smak. Pewnie nawet  jakby Wawel wypuścił taki produkt to bym kupiła, a wiadomo jaką mam opinię na temat nadziewanych czekolad z Wawela. Jak może pamiętacie kupiłam już kiedyś czekoladę marki Auchan i bardzo mi smakowała. Dlatego też miałam wielkie nadzieje dotyczące tego produktu. A tak poza tym to ten egzemplarz kupiłam w Realu, który w chwili obecnej jest Auchanem incognito.

Smak: czekolada jest świetna. Zdecydowanie mleczna ale z mocnym kakaowym kopem. Wyraźnie, obok słodyczy, czuć lekką cierpkość pochodzącą właśnie z kakao. Co jest zastanawiające po ilości procentowej tego składnika, jest taka sama jak w Milce. Pewnie różnica polega na jakości surowca. Czekolada nie jest zbyt tłusta, ani zbyt słodka, zdecydowanie bardzo dobra. Nadzienie jest niestety, jak już wspominałam,  płynne i bardziej krówkowe niż karmelowe. Taka rzadka, bardzo słodka, mleczna krówka. Soli jest zdecydowanie za mało, sama nie wiem czy ją wyczuwałam, czy to było tylko moje pobożne życzenie. To tak jakby komuś cofnęła się ręka podczas dodawania tego składnika, wobec czego dodano mniej niż planowano.

Za samą czekoladę mogłabym dać 10, naprawdę bardzo mi smakowała. Ale nadzienie było przekłamane. Gdyby na opakowaniu widniało „Czekolada z nadzieniem krówkowym/kajmakowym” to bym się nie kłóciła. Jednak miałam mieć karmel z solą, a tego nie dostałam. Nie wspominając o tym, że nawet ta krówka nie było bardzo dobra, tylko średnia. Więc niestety, ale 10, 9 czy nawet 8 nie będzie. A następnym razem chyba kupię samą czekoladę bez żadnych dodatków.
Ocena:  7/10
Kaloryczność:100g/514kcal
Gdzie kupiłam: Auchan
Cena:5,99zł

W ostatnim wpisie wspominałam o nowych czekolada w Piotrze i Pawle. Wczoraj zaszłam i by nie zapomnieć nazwy zrobiłam fotkę. Są to właściwie czekoladki Pecare, marki Peters. Jeżeli ciekawi was jak wyglądają tu macie link. Przyznam, że coraz bardziej mnie kuszą.

30 komentarzy:

  1. Nie widziałam nigdy akurat tej czekolady, zawsze z kolei z tej serii kusi mnie biała z chrupkami, jadłaś może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dopiero zaczynam przygodę z tymi czekoladami.

      Usuń
  2. Rzeczywiście smak nadzienia może kusić, ale jednak jak to zwykła krówka to szkoda szukać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwykla krowka, zeby chociaz byla bardziej slona :(

      Usuń
  3. Nie spotkałam tej czekolady jeszcze. Z Dante masz racje pewnie by dołożył kilka kręgów:) . Mnie złości jak rodzice dodają zdjęcia małych rozebranych dzieci na fb,już nawet nie chodzi o to,że te dzieci dorosną,ale jest tyle zboczeńców maskara . Ze 2m-ce temu nagle się pojawiła strona do polubienia na fb seksowne roczniaki!!!!! po interwencji ludzi została usunięta,ale wcześniej polubiło ją kilkaset osób:( . Ja jestem za wrażliwa na takie rzeczy wczoraj waśnie o tym rozmawiałam z mężem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten fanpage i bylam jedną z wielu, ktore ją zgłosiły, to było obrzydliwe

      Usuń
  4. Też nie dawno skusiłam się na tę czekoladę, niestety nie zachwyciła mnie bo spodziewałam się bardziej wyczuć sól... a tutaj zrobiła się dla mnie jakaś mocno maślana, charakterystyczna w smaku i mdła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mialas te same oczekiwania co ja. No nie udalo im sie to

      Usuń
  5. nie wypowiem się na temat czekolady, a co do Reala to ostatnio się zdziwiłam, widząc przy kasie reklamówki z logo Auchan, więc rozumiem, że to jakaś ogólna tendencja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebek jeszcze nie widzialam ale pewnie to tylko kwestia czasu :-)

      Usuń
  6. Jak to dobrze, że w moim sklepie nie ma wszystkich sklepów, o których wspominasz, bo pewnie moja dieta poszłaby się paść;p. Chociaż kto wie...w końcu budują u nas nową galerię...być moze na moją zgubę...a właściwie mojego portfela;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo litości dla twojego portfela, to życzę tobie żeby w galerii powstały nowe, piękne sklepy spożywcze :D

      Usuń
  7. Wygląda obłędnie, a i opis mnie zachęcił. Krówka + mało (jak wcale to jeszcze lepiej) soli = coś dla mnie!
    A linku do czekolad z PiP brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście może coś dla ciebie ;D
      Już jest, nie wiem czemu się nie wkleił za pierwszym podejściem.

      Usuń
  8. Chyba w ramach strajku przestaniemy komentować produkty dostępne w Auchan xD
    A po tą czekoladę Pecare chyba się wybierzemy do Piotra i Pawła, bo trzeba przyznać, że wyglądają niezwykle ujmująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pamiętajcie żeby wziąć więcej kasy, bo kosztują 19 zł ;D

      Usuń
    2. W takim razie weźmiemy na zakupy tatusia :P

      Usuń
  9. Akurat na dziale ze słodyczami w Auchan nie bywam, ale widzę, że i tam można trafić na ciekawe produkty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, ja w każdym sklepie muszę odwiedzić dział ze słodyczami, to mus :D

      Usuń
  10. Płynne nadzienie? Bleh. Dobrze, że chociaż czekolada smaczna. Niezmiernie szkoda tej soli...

    DLACZEGO POKAZAŁAŚ MI TE CZEKOLADKI??? :< Chcę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby chociaż była ta sól, mogłabym wtedy wybaczyć płynne nadzienie :(
      Przynajmniej ja kuszę czekoladami łatwiej dostępnymi ;D

      Usuń
    2. Przypomiała mi się ta czekolada -> http://theobrominum-overdose.blogspot.com/2013/12/trader-joes-ciemna-z-karmelem-i-czarna.html . Wprawdzie ona była ciemna, ale rozczarowanie podobne pod względem nadzienia.

      Ej, no i właśnie to jest straszne, że są niemalże na wyciągnięcie ręki ;<

      Usuń
  11. Moja mam pracuje w sprzedaż i ona zawsze wspomina właśnie o tych ''kochanych'' klientach, którzy wchodzą do sklepu tuż przed zamknięciem (jak ona już robi rozliczenie kasy, sprząta itp:.). Zawsze mówi, że bozia to im rozum odebrała tyle siedzieć w galerii :P

    Czekolada fajnie wygląda, podobają mi się jej kostki, ale to płynne nadzienie w ogóle do mnie nie przemawia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pracowałam na kasie to się zastanawiałam komu się chcę robić zakupy po 22 w środku tygodnia. Dla mnie to było lekko dziwne.

      Usuń
  12. Jadłem dzisiaj tę czekoladę i nie zgodzę się, że nadzienie jest mało słone. Dla mnie ilość soli była idealna, dobrze wyczuwalna. Może trafiłaś na taki egzemplarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, niczego nie wykluczam ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Jak można się przekonać wygląd to nie wszystko ;D

      Usuń
  14. Wygląda smakowicie :) Akurat ja nie przepadam za nadziewanymi czekoladami, ale taką chyba bym nie pogardziła. Choć wolałabym zjeść czekoladę i tą masę ze środka oddzielnie :P

    OdpowiedzUsuń

Włączyłam moderację komentarzy, dzięki temu nie powinno już być weryfikacji obrazkowej.