31.10.2014

Snickers & Hazelnut, Biedronka



Czy jest jakaś różnica?

„Skoro w Japonii mają takie odjechane smaki KitKatów, to pewnie i Snickersy mają ciekawsze” . Taka myśl przyszła mi do głowy jak się zastanawiałam o czym by tu we wstępie napisać. Z pełnym wiec wigorem i ciekawością wyruszyłam w wyprawę po najmroczniejszych czeluściach Internetu. I ze zdziwieniem musiałam stwierdzić, ze po względem Snickersów Japonia jest po prostu mało kreatywna i nieciekawa. Spodziewałam się nugatu o smaku zielonej herbaty, sakury, nawet truskawek, nic takiego nie znalazłam. To było wręcz rozczarowujące. Nippon, co jest?
Snickers & Hazelnut, czyli nasz dobry batonikowy znajomy tylko, że zamiast samych fistaszków mamy również orzechy laskowe. To było do przewidzenia, że się skuszę na ten produkt. To było nieuniknione, jak głupie spoty podczas kampanii  wyborczej. Niby kiedyś już te batony były w sprzedaży, ale ja ich wcześniej nie widziałam. Tym bardziej musiałam to mieć. Początkowo, po zakupie myślałam, że chyba musiałam połamać Snickersa, bo opakowanie dziwnie się gięło pośrodku. Dopiero przy otwarciu zobaczyłam, że zamiast jednego dużego batona mam dwa  mniejsze. Może to i dobrze.

Smak: polewa jest uniwersalna. Niczym się nie różni od innych czekoladowych polew rodziny Marsów. Niezbyt gruba, słodka, mleczna i po prostu smaczna. Nie ma tu większej filozofii, jest dobra i tyle. Warstwa karmelu również jest kropka w kropkę identyczna z normalnymi Snickersami. Jak zawsze jest słodki, lepi się niemiłosiernie, ale jednocześnie jest idealny. No i tu dochodzimy do sedna, czyli orzechy. Czuć wyraźnie, że były prażone, mają ten lekki dymny posmak . Były chrupiące, acz lekko twarde. Ale jakbym nie wiedziała, ze są tam orzechy laskowe to podczas bezmyślnej konsumpcji nie wyczułabym różnicy. Owszem, teraz czułam pewną inność, lecz przecież bardziej się skupiałam na wyczuciu smaku. Różnica była naprawdę subtelna. Na samym końcu jest moja nie ulubiona część: nugat. Bardzo słodki o sztucznym dziwnym posmaku, który mi nie zupełnie odpowiadał. Był zdecydowanie gorszy niż w normalnej wersji. Nie wiem jakie aromaty oni tam wsadzili, wolałam w to nie wnikać. Nie było to smaczne, zjadliwe tak, ale nie smaczne. 
Podsumowując batonik całościowo jest całkiem dobry. Nie było tu efektu wow, orzechy laskowe były za mało wyraźne, było bardzo słodko, a nugat jedzony oddzielnie dał się we znaki. Jednakże jeżeli lubicie Snickersy to ta wersja powinna przypaść wam do gustu.
Ocena: 7/10
Kaloryczność: 100g/489kcal, 37,5g/183kcal
Gdzie kupiłam: Biedronka
Cena: 1,59zł

A właśnie, dzisiaj Halloween, muszę kupić dynię :D

27 komentarzy:

  1. Nie widziałam tej wersji, kiedyś bardzo lubiłam Snickersy, ale teraz są dla mnie za słodkie zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego podzielenie jednego batona na dwa mniejsze uważam za genialny pomysł :D

      Usuń
  2. A ja go nie mogę znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłaś w okolicach kas? U mnie były ze trzy pudła tych Snickersów.

      Usuń
  3. Ja się nie zdecydowałam na kupno, bo w Internecie spotkałam się z niezbyt pochlebnymi opiniami o tym produkcie. A po Twojej już na pewno się nie skuszę.
    Halloween tak ja też mam zamiar skoczyć do warzywniaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to można sobie ten baton odpuścić, bo smakuje prawie tak samo jak normalny.

      Usuń
    2. Eh, szkoda że w Polsce nie ma tych nowych snickersów rockin nut road chyba z piankami marshmallows :/

      Usuń
  4. Dziś po 4dniach wychodzę do ludzi:) to i do Biedronki pójdę na zakupy poszukam Snickersa . Boję się dzisiejszych kolejek bo to przecież cały jeden dzień! będą pozamykane sklepy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, "olaboga trzeba zrobić zapasy, bo jutro nie kupimy, olaboga, Heniek kup trzy bochenki i 20 bułek, olaboga koniec świata" ;D

      Usuń
    2. i u nas Snickersa nie znalazłam:( a i po wędliny nie poszłam bo kolejka pod same drzwi pójdę po 17:)

      Usuń
  5. Mój Facet jadł do kawy w pracy i jako fan klasycznych Snickersow czuł się zawiedzony. Tym bardziej, że uwielbia orzechy laskowe, więc spodziewał się czegoś extra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też byłam lekko zawiedziona, bo myślałam, ze to będzie coś innego. ale zjeść się dało ;)

      Usuń
  6. Powiem szczerze, że Twoja recenzja mnie zniechęciła, liczyłam na coś wyraźnie innego, lepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na takie coś liczyłam

      Usuń
    2. Może to i lepiej, wyobrażam sobie te tłumy w sklepach, no bo przecież PRZEZ JEDEN DZIEŃ BĘDZIE NIECZYNNE, normalnie kataklizm :/

      Usuń
    3. Dlatego ja dzisiaj unikałam dużych sklepów, nie na moje nerwy.

      Usuń
    4. Mnie niestety matuchna posłała wczoraj po południu do Biedy. Pieczywa null, mięcha zero, warzywa wymacane i wymemłane i jeszcze każdy podzwaniał butelczynami. Zupełnie tak, jakby dziś była Wigilia :D.

      Usuń
  7. Kupiony, leży w szufladzie i czeka na swoją kolej. Ale jakoś ciężko mi się za niego zabrać widząc nieprzychylne opinie ;)
    Dziwny aromat w nugacie to taki sztuczny orzech laskowy, czy jeszcze coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, ze to mieszanka aromatów z orzecha i waniliowego, zabójczo niedobra.

      Usuń
  8. Już kolejna recenzja tego Snickersa nie zachęca do natychmiastowego zakupu, więc i my sobie go podarujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. I wyszła mi antyreklama produktu ;D

      Usuń
  10. Zobaczymy, jak mi podejdzie. Dwie sztuki czekają już od paru dni w puszeczce słodyczowej, a oczekiwania są duże, w końcu podstawowy Snickers otrzymał unicorna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że ten może dostać nieco mniej, bo jednak ten nugat był gorszy, reszta podobna do klasyka.

      Usuń
  11. Ja jadłam i też jakoś dużej różnicy nie wyczułam ;) Oba dobre, jak to nasz kochany Snickers!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to nugat był nieco gorszy, przez to i Snickers był słabszy, ale cała reszta, no taka sama :)

      Usuń

Włączyłam moderację komentarzy, dzięki temu nie powinno już być weryfikacji obrazkowej.