19.06.2014

Smakija, Jogurt śmietankowy o smaku Panna Cotta z jagodami



Nie za bardzo smakija mi.

Planowałam dzisiaj dać recenzję dania nie słodkiego. Ale smak tego wynalazku tak mnie poraził, że nawet całej łyżki nie dałam rady zjeść. Analizowanie poszczególnych składników przekroczyło moją wytrzymałość i nic nie napisałam na ten temat. A można by pomyśleć, że produkt z niezbyt strasznym składem będzie smakował przyzwoicie, niestety. Więc tego, jeżeli w Rossmannie najdzie was ochota na kurczaka curry z ryżem (czy jakoś tak)marki Quicker (jakoś tak, nie wiem, wywaliłam zdjęcia) to się dwa razy zastanówcie. Nie wiem jak smakują inne dania z tych kubeczków ale wiem że próbować ich nie będę. W zastępstwie będzie produkt udający Pannę Cottę.
Smakija Jogurt śmietankowy o smaku Panna Cotta z jagodami. Dupa za przeproszeniem, a nie Panna Cotta. Jadłam ten deser, bardzo mi smakował, a ten produkt ani trochę nie smakował jak głosi napis. Ale o smaku będzie niżej. Smakiję nawet lubię, szczególnie kaszki. I tak, wiem, ze są to słodkie ulepki dla leni, którym się nie chcę zrobić normalnej kaszy manny. Wiem również, że nie jest to najzdrowszy posiłek pod słońcem. Wiem to wszystko. I ta wiedza nie przeszkadza mi w lubieniu tych różno- smakowych kaszek. Dlatego też miałam nadzieje na coś smacznego jak brałam ten jogurt, szczególnie, że obrazek na opakowaniu zachęcał niesamowicie. Co tylko potwierdza to, że ze mnie też jest dupa wołowa.

Smak: jak dla mnie jest to bardzo gęsty jogurt, żadnej panny cotty w tym się nie dopatrzyłam. Śmietankowo-mleczny, lekko kwaskowaty i nie za słodki jogurt. Delikatnie trącił jagodami ale jak na jogurt jagodowy zdecydowanie za mało. Kawałki jagód też były nieco żałosne. Małe, zmielone, jakby przeżute resztki tych wspaniałych leśnych owoców nie zadowoliły mnie, ani trochę. Muszę przyznać, że ogólnie ten jogurt nie był jakiś koszmarnie zły, on po prostu był słaby. Taki gorszy i bardziej gęsty odpowiednik Jogobelli. Zawiodłam się okrutnie. Zjeść zjadłam ale bez przyjemności.
Ocena: 6/10
Kaloryczność: nie podano
Gdzie kupiłam: Real
Cena: nie pamiętam

A w ogóle to mam jeszcze lekki uraz do tego produktu. Skaleczyłam się tym sreberkiem w palec. Niby drobne skaleczenie, a boli i krwawi jak cholera.
Pa

24 komentarze:

  1. Nie lubię takich jogurtów, a już nie od Smakiji, to smakuje wszystkim tylko nie jogurtem ;)
    Dobre są te nowe serki z Biedronki, z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, ze o czymś zapomniałam. Miałam sprawdzić w Biedronce te serki, tylko za każdym razem wypadało mi to z głowy.

      Usuń
  2. Lubię te jogurty, ale nie wiem czy sięgnę po ten...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjeść można, czemu nie, tylko nie należy się spodziewać nie wiadomo czego.

      Usuń
  3. Jadłam akurat wczoraj na kolację i mogę powiedzieć prosto po konsumpcji, że zjadliwy.
    Nie spodziewałam się całych jagód, ani panna coty w kubku. Trochę mnie rozczarowało, bo myślałam, że będzie mus jagodowy na wierzchu, albo pod spodem do wymieszania.
    Jogurt jak jogurt. Dałabym 7/10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dodatkowo odjęłam punkt za okrutne rozczarowanie i szkody na ciel ;). Też się spodziewałam musu jagodowego.

      Usuń
  4. Kalorycznośc zawsze jest podana boku, przynajmniej tak pamiętam. Jadłam go lata temu w liceum, może się wiele zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że przegapiłam ale obracałam tym kubeczkiem i nie dopatrzyłam się tabeli kalorycznej.

      Usuń
    2. Przeciętna wartość odżywcza w 100g
      Kalorie 565 kJ / 135 kcal
      Białko 2,5g
      Węglowodany 14,3g
      Tłuszcz 7,5g

      ;)

      Usuń
    3. Czyli muszę jednak kupić okulary ;)

      Usuń
  5. Serio nie podeszło Ci to? A ja ten deserek tak lubię! Mogłabym jeść codziennie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle co nie podeszło, pluć tym nie plułam, ale zawiodłam się straszliwie.

      Usuń
  6. Też spodziewałam się musu czy coś, ale w końcu wybaczyłam to oszustwo ;) i bardzo lubię Smakiję. Mnie konkretnie syci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, ze syci to muszę się zgodzić :)

      Usuń
  7. Jogurt jak jogurt, żadnych cudów się nie spodziewałam, więc rozczarowana nie byłam.
    Zarówno ta wersja, jak i truskawkowa całkiem smaczne, tak na 7.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieje, że będzie smakować nieco jak Panna Cotta :( Jakby dali sam napis, że jest to jogurt śmietankowy to bym problemu z tym nie miała.

      Usuń
    2. Właśnie zjadłam truskawkowy.
      Na opakowaniu ma napis: Jogurt śmietankowy o smaku panna cotta z truskawkami.

      Usuń
    3. I pewnie ani trochę nie smakuje jak panna cotta

      Usuń
  8. Jezu, to ci od tej irytującej reklamy, gdzie pani zawodzi "Smakiiijaa" :D.
    Jadłam. Jogurt jak jogurt, nawet mi smakował, ale żebym się miała rzucać na półki sklepowe, jak go zobaczę - to nie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chyba ta reklama miała brzmieć delikatnie i marzycielsko a wyszła taka podnosząca ciśnienie ;)
      Nom, taki przeciętniak.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zbyt wiele nie stracisz nie kupując ale też nie będę odradzać, bo aż taki zły nie był :)

      Usuń
  10. Zbyt często nadużywa się tej nazwy panna cotta. Generalnie wszelkie tego typu produkty "a'la coś tam" to zazwyczaj wielka pomyłka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej, że od kiedy zjadłam prawdziwa Pannę cottę to mam na nią ochotę, zrobić nie zrobię, bo ja i żelatyna się nie lubimy (nic mi nie wychodzi) a produkty o smaku zazwyczaj nie smakują jak ten deser.

      Usuń

Włączyłam moderację komentarzy, dzięki temu nie powinno już być weryfikacji obrazkowej.