16.03.2014

Muller Mix Carabic World Edition



Piraci tfuu jogurt z Karaibów

Ten produkt, jest raczej łatwo dostępny, tak mi się wydaje. Nie jest to już nowość, nie jest to edycja limitowana… chyba.  Powinien on być już w każdym większym sklepie ale za to ręczyć głową nie mogę. Rozumiecie, jestem bardzo związana z moją głową,  można powiedzieć, że nie wyobrażam sobie bez niej życia. Ale wracając do tematu, ostatnio mogłam was trochę pomęczyć żarciem, którego nie możecie znaleźć, tak jak baton z Wawelu czy jajka Milki. Więc aby nie narażać was na frustrację i  irytację, która mogłaby, koniec końców, doprowadzić do marszu z pochodniami, widłami i zgniłymi pomidorami ,na dzisiejszy dzień zaplanowałam coś co w łatwością można kupić… mam nadzieje.
Muller Mix Carabic, czyli jogurt kokosowy z chrupkami z migdałów i mieszanki zbożowej. Producent zapewnia nas, że ten smak ma nas przenieść na Karaiby. No cóż, o ile ten jogurt nie jest świstoklikiem to wydaje mi się, że nie ma co pakować filtr przeciwsłoneczny i bikini, którego i tak nie mam. Jest to jeden z tych jogurtów  World Edition, Marocco mi całkiem smakowało, więc miałam nadzieje, że to też podbije mój żołądek. Uwielbiam kokos, lubię migdały, więc o smak byłam spokojna, szkoda tylko, że w przeciwieństwie do wersji marokańskiej, tutaj jogurt nie jest napowietrzony. Nie można mieć wszystkiego.

Smak: tak jak w innych mixach, mamy tu do czynienia z dwoma komorami, jedna z samym jogurtem, a druga z dodatkami. Sam jogurt jest bardzo dobry, naprawdę mi smakują te jogurciki od Mullera. Nie jest zbyt gęsty ani zbyt rzadki. Zdecydowanie nie przesłodzony, wręcz lekko kwaskowaty. Smak kokosa jest wyrazisty i nie do podrobienia, nie musiałam się wysilać żeby go poczuć. Zresztą, w samej masie są zatopione małe wiórki kokosowe, pewnie od nich smak też idzie. No i są jeszcze chrupki.
One już z całą pewnością są słodkie i to bardzo. Ale na plus jest to, że również dało się wyczuć smak migdałów i takie lekkie pszeniczne echo. A tak poza tym to głównie chrupały.  Jakby ten jogurt był  bardzie j słodki, to by całość pewnie była nieco przesłodzona. Na szczęście lekko kwaskowaty jogurt stanowił doskonałą przeciwwagę dla słodyczy chrupek, a kokos i migdały wzajemnie się uzupełniały i bosko smakowały. Tam, na Karaiby się nie przeniosłam ale to co dostałam w zupełności mi wystarczyło do szczęścia.
Ocena: 10/10
Kaloryczność:100g/154kcal
Gdzie kupiłam: Real
Cena: nie pamiętam, wyrzuciłam paragon ale jakoś ponad 2zł

No i zaszłam do tej nowej budki z chemią niemiecką, bida z nędza pani, bida z nędzą. Jedyne co mnie zaciekawiło to Milka z Tuc ale sobie przypomniałam, że przecież już ją jadałam, a chodzi o to aby kupić cos czego nie jadłam, będę szukać gdzie indziej. A, i nie wiem czy wiecie ale z okazji 2 urodzin Coś słodkiego  na FB jest podany kod, dzięki któremu dostanie się 20% rabatu podczas zakupów, jak chcecie możecie go wykorzystać do końca marca.
Pa

14 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to trochę za dużo składników jak na zwykły jogurt. Najprościej wziąć jogurt naturalny, dodać wiórki, migdały i mamy Karaiby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak ale mi większość jogurtów naturalnych nie smakuje :P

      Usuń
    2. Najlepsze są z Bakomy- naturalnie gęsty. Pyszny jest, nie jest taki kwaśny jak co niektóre.

      Usuń
    3. Najpaskudniejszy jaki jadłam to był bodajże Augustowski, nawet miód nie pomógł.

      Usuń
  2. Jogurt jak jogurt, ale info o rabacie to już news. Zamówić czy nie zamówić... Co zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cadbury, Hershey's, Reese's, Wonka, M&M's... trudny wybór.

      Usuń
  3. Z tej serii Mullera jedynie wersja grecka mnie kusiła no i się rozczarowałam. Innych jakoś mi się nie chce próbować.
    A co do jogurtów naturalnych, to mnie jedynie Zott smakuje, nie jest przerażająco kwaśny i mogę go jeść bez żadnych dodatków, co zresztą często robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greckiej to mi jakoś się nie chcę próbować, nie nęci w ogóle.
      Nie wiem czy tego próbowałam, dla mnie większość jakie próbowałam była kwaśno-mdła i się zniechęciłam.

      Usuń
  4. Uwielbiam ten jogurt! Z mullera to z tych mix'ów nie opłaca się kupować tylko owocowych ;) Tak to każdy jest zaczepiasty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za owocowymi tak bardzo nie szaleje, więc mało prawdopodobne abym i tak jakiegoś kupiła. ;)

      Usuń
  5. Już kiedyś miałam kupić ten jogurt, ale jednak zrezygnowałam. Szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będziesz miała szansę. :)

      Usuń
  6. Takie połączenia jakoś mi nie podchodzą, więc tym razem mnie nie skusisz;]...chociaż raz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, może następnym razem ;)

      Usuń