12.02.2014

Ogłoszenie wyniku



Tamtaratam tam tam tam.

Mam przyjemność, zaszczyt, honor, Hodor i szczęście ogłosić wyniki mojego dziecinnie łatwego konkursu.  Do konkursy zgłosiło się 17 osób, ulubione słodycze były mniej lub bardziej dla mnie znane, niektóre mnie zaciekawiły, inne zadziwiły, a jeszcze nad innymi pokiwałam głową ze zrozumieniem. 
Komisja debatuje kogo wytypować
Komisja sędziowska wprawdzie na początku odmawiała współpracy jednak udało mi się ją przekonać do ustalenia zwycięzcy. Komisji szybko i sprawnie wybrała zwycięski los. 
Pomogła kocimiętka
And the winner is….. (napięcie rośnie)
 
Kot Bury
I owszem, dociera do mnie ironia tego, że kot wywalił z pudełka wybrał ten los

Serdecznie gratuluje I jeżeli jeszcze nie zajrzałaś do skrzynki mailowej to proszę abyś to teraz uczyniła, wszystkie informacje i pytania będą tam zawarte.
Reszcie dziękuje za uczestnictwo (hmm, to poprawna forma?) i nie przejmujcie się tym, że nie wygraliście, ja też rzadko coś wygrywam ;D
Pa

35 komentarzy:

  1. Trudno, może w ramach rekompensaty dzisiejszą rozmowę kwalifikacyjną wygram, buhaha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągnie swój do swego! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny arlekin :D
    Kasi Jasi się podoba ;)
    Kocia solidarność zadziałała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać nie wybrałam obiektywnego sędziego ;)

      Usuń
    2. Jakbyś była kocim dzieckiem to pewnie, że byś wybrała kolegę (przecież nie matkę kolegi ;( ).

      Usuń
    3. Ja myślę, że biorąc pod uwagę kocie umiłowanie do pudełek wszelakich, to się raczej odbyło na zasadzie: "Ić stont. W tej kartonowej fortecy jest miejsce tylko dla jednego kota!" :D.

      Usuń
    4. U nas jak ma być ić stond to bardziej dosadnie to manifestują ;)

      Usuń
    5. W tej fortecy to miejsca nawet na pół kota by nie starczyło (mimo jego starań) ;D

      Usuń
  4. Gratuluje! Chyba podświadomie wiedziałam,że nie wygrałam (norma), bo miałam na pocieszenie przepiękny sen - w roli głównej Benedict Cumberbatch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cóż znaczy paczka ze słodyczami w porównaniu z Benkiem, no blado wypada :D

      Usuń
    2. A mi się dzisiaj kot śnił :P

      Usuń
    3. Mój działa przekornie ;)

      Usuń
  5. czemu nie ja?? Kot był przekupiony!! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, także Czoko za sympatyczny konkurs :)
    Myślałam, że więcej osób się zgłosi, tyyyle komentarzy było pod notką o ew nagrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wyborem A czy B :)

      Usuń
    2. Ja się mniej więcej spodziewałam tylu osób, bo ja również czasami się napalam na jakiś konkurs a potem macham ręką "i tak nic nie wygram"

      Usuń
  7. Cudny koteł :D Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek by podziękował jakby nie był wredną bestią ;D

      Usuń
    2. Mam blizny które mówią coś innego ;D

      Usuń
    3. Ja po moim również mam "pamiątki"... Ale mimo to go kocham :D

      Usuń
    4. Ja swojego też, co mnie samą dziwi bo to wredny leniwiec i narkoman ;D

      Usuń
  8. Dziękuję, dziękuję, nie zdążyłam napisać przemowy :D. Ale zawsze mówiłam, że koty to najlepsi sędziowie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie jak wybierają ciebie ;D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie było możliwe aby wszyscy wygrali :)

      Usuń
  10. Zazdroszczę i gratuluję ! Chyba koty mnie nie lubią hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, trudno odgadnąć czym się koty kierują.

      Usuń
  11. Najlepsza Komisja Sędziowka eva :D przesyłamy głaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komisja przyjmie głaski jak będzie głodna (jak jest głodny to się robi milusi i sympatyczny) ;D

      Usuń

Włączyłam moderację komentarzy, dzięki temu nie powinno już być weryfikacji obrazkowej.