24.12.2013

Wesołych świąt


           Tu powinnam wstawić jakiś ściągnięty z Internetu wierszyk ale chyba wolę napisać coś sama.


Pragnę wszystkim życzyć świąt pełnych ciepła, dobrego jedzenia, miłej atmosfery w domu bez zbędnych kwasów, cierpliwości do otoczenia, zdrowia, szczęścia, pieniędzy i słodyczy. Fajnych prezentów pod choinką … a co tam tak właściwie życzę wam wszystkiego co sobie zamarzycie.

A jeżeli  świąt nie obchodzicie to życzę wam spokojnych dni wolnych i siły na przetrzymanie powtórek telewizyjnych.

Dla tych co lubią/obchodzą święta

Dla tych, którzy by najchętniej ten okres przespali.

Czoko

10 komentarzy:

  1. Tutaj można chyba tylko rzec-słodkich Świąt i słodkiego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i smacznych ! Szykujemy brzuchy na żarełko ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I środki na trawienie i wątrobę ;D

      Usuń
  3. Duuuużo słodkości życzę :D. Ja już się zaopatrzyłam w moje ulubione ciasto karaibskie z pobliskiej cukierni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że życzenia się dzisiaj spełnią i słodkości będą. U mnie tradycyjnie piernik :)

      Usuń
  4. Spokojnych Świąt i słodkiego Nowego Roku, pełnego przyjemności (i czekolady) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo wszystkim można życzyć :)

      Usuń

Włączyłam moderację komentarzy, dzięki temu nie powinno już być weryfikacji obrazkowej.