03.09.2013

Babeczki typu Red Velvet

Velvet miękki jak babeczka

Nie będzie typowej recenzji, bo korzystam z tego, że w końcu mam konto internetowe i mogę robić zakupy bez konieczności łażenia na pocztę i wypisywania tego cholernego druczku (raz się pomyliłam przy wpisywania własnego imienia, trzeba być zdolnym). Ebay mam już zaliczony, a teraz szukam miejsca, gdzie mogłabym kupić parę wosków Yankee Candle, ze względnie tanią opłatą za przesyłkę. Z tychże powodów nie mam weny na rozpisywanie się o słodyczach ale podam wam przepis na pyszne babeczki, jakie udało mi się w niedziele zrobić.
Babeczki typu Red Velvet. Czemu "typu" skoro strona z jakiej wzięłam ten przepis(KLIK) podaje normalną nazwę bez tego "typu"? Bo oczywiście musiałam wprowadzić swoje modyfikację. Zamiast maślanki dodałam wymieszana ze sobą mleko i jogurt, dodatkowo wsypałam pół łyżeczki przyprawy do piernika. By jeszcze bardziej urozmaić wypiek do środka wepchnęłam jeszcze po łyżeczce dżemu wiśniowego, a zamiast kremu zrobiłam lukier z niebieskim barwnikiem.
 Smakuje świetnie, lekko piernikowo-kakaowe, niezbyt słodkie i mocno wilgotne. Podczas pieczenia dżem nieco wylatywał ale pobrudził tylko papilotki więc obyło się bez szkód. Lukier nieco mnie wnerwiał ale za to fajnie wyglądał. Polecam wam ten przepis, bo tak (wena się znowu skończyła).
Pa


17 komentarzy:

  1. Ja jestem za leniwa na domowe wypieki zwlaszcza ze lidlowskie muffinki sa takie pyszne :D szczegolnie cieple mhmh pycha ... A wlasnie widzialas moze gdzies u siebie nowe ciastka Milki ? choco twist albo cake&choco jak je zobaczylam to stolu malo nie zaslinilam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze nie widziałam. Właśnie oglądam je w internecie i się ślinię.

      Usuń
    2. O, przynajmniej (awaryjnie:)) na Allegro jest

      Usuń
    3. Jak zacznę zamawiać słodycze przez internet to już w ogóle przepadnę, a razem ze mną moja kasa ;D

      Usuń
    4. Nowe ptasie mleczko od Milki też już jest ;)

      Usuń
    5. Tego na 100% nie wiedziałam, zresztą jeżeli chodzi o ptasie mleczka to na razie najbardziej smakują mi te z Wedla.

      Usuń
    6. Ptasie mleczko caramel ;) Waniliowe z płynnym środkiem zakupione i czeka :D

      Usuń
    7. No, to tego na pewno bym nie przegapiła, widocznie u mnie jeszcze nie ma.

      Usuń
  2. Uwielbiam świece Yankee i polecam Ci fajny sklep scentedcandleshop.com, ale zajrzyj też na naszą polską stronę aromatella.pl, mają duży wybór pachnących różności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja, dzięki, te świeczki wyglądają wspaniale.

      Usuń
  3. Również często zaopatruję się w yankee, i polecam http://www.candleroom.pl/ - woski po 4zł i przesyłka też ok :) polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 4 zł? To niezła cena, tylko trochę szkoda, że dużo zapachów mają wyprzedanych ale wciąż wybór jest :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A jaki zapach był podczas pieczenia :D

      Usuń
  5. Uwielbiam piec babeczki, nawet bardziej piec niż jeść;)
    A te woski kocham, tylko u mnie drogie, 7 zł, ale za to jakie zapachy mam potem w domu ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przyjemność jest po równo, uwielbiam kombinować jak tu zmodyfikować przepis i patrzę co wyszło a potem z równą przyjemnością spożywam :D
      Zaszalałam i zamówiłam 4 woski,wszystkie zapachy nieco żarciowe ;) Razem z przesyłką wszystko mnie kosztowało 30zł. Szkoda, że nie mogę ich tak u siebie w mieście kupić, były w Piotrze i Pawle ale mały wybór i ostatnio nie było ani jednaj sztuki.

      Usuń
    2. O tak eksperymentowanie to najważniejsza część tej zabawy. Maliny i biała czekolada, banany i masło orzechowe, czekolada z czekoladą i jeszcze jedną czekoladą na wierzchu, o jejku cukier mi spada ;)

      Usuń

Włączyłam moderację komentarzy, dzięki temu nie powinno już być weryfikacji obrazkowej.