03.08.2013

Zdjęciowy śmietnik

Dzisiaj was zasypie paroma zdjęciami, chcecie?(ignoruje zbiorowe NIE i robi swoje). Jutro powinna być normalna recenzja.
Wczoraj był mój ostatni dzień pracy i w związku z tym nasuwa mi się jedna myśl
Nie powinnam marudzić bo pracę powinno się szanować, a są ludzie, którzy ciężej pracują ale jak po całym dniu zaczynam rozważać opcje amputowania sobie stóp, to nie oczekujcie wielkiego hurra w związku z tą robotą.
Jeżeli ktoś chce pokupować ciastek to lećcie do Biedronki, do niedzieli włącznie, jest promocja właśnie te produkty
Moje uzależnienie: precle


  
Nawet nie wiem po co kupiłam te chrupki
Tak, żelki, nie mam siły tłumaczyć.


Mam nadzieje, że niedługo dojdzie coś do mojej kolekcji, rodzice wyjechali do miasta w którym jest Alma więc zrobiłam odpowiednią listę.
Całkiem niezła
Czasami ma się farta


Obecnie czytam
   
Wątpliwa nagroda dla tych co dotrwali do końca


Pa

24 komentarze:

  1. Ile dobroci! jest nawet cappuccino z Hobbitem, czad! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wypatrzyłam to w sklepie z niemiecką chemią to wiedziałam, że będzie to moje :D

      Usuń
    2. Bu, a już myślałam, że kawa pojawiła się w jakimś sklepie :(
      To cappuccino jest fantastyczne, czekoladowe za słodkie, ale białe jest pycha ;) Niedługo jadę do Niemiec i kupię kilka opakowań, tak ja uwielbiam :P

      Usuń
    3. Też bym chciała żeby te kawy były w normalnych sklepach.
      Zazdroszczę takiej możliwości ;D

      Usuń
  2. W Biedronce promocja na ciacha jest świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stałam jak głupia przed regałem i nie wiedziałam co brać, za duży wybór ;D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeszcze powinno się niedługo powiększyć ;D

      Usuń
  4. Ale ty ładna jesteś! :D Fajnie Cię zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że tak ładnie nie wychodzę na zdjęciach oficjalnych, tylko te "z rąsi" jako tako wychodzą :D

      Usuń
  5. Bonitki zbożowe <3 Kupiłam te w czekoladzie, pyszne są :slina:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat stwierdziłam, ze mam ochotę na prostotę i wzięłam te zwykłe ale zgadzam się, że z czekoladą są pyszne :)

      Usuń
    2. Zwykłe są dobre po pokruszeniu w roli spodu do ciasta :)

      Usuń
    3. Będą jeszcze lepsze do porannego espresso :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. No może rzeczywiście ostatnio przesadziłam z zakupami...;D

      Usuń
  7. Wreszcie wiem jak wyglądasz :p
    Lubię wiedzieć kogo czytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez pewien czas myślałam żeby wstawić swoją gębę w avatar ale już się przyzwyczaiłam do czajniczka ;D

      Usuń
  8. Przyznaj, wymieniłaś kiedyś ten patyk na loda? :D Ja osotatnio olałam wygraną cole 0,5, bo wstydziłam się pójść o nią prosić do Kfc ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wymieniłam ale w osiedlowym sklepie gdzie znam sprzedawczynie. Do "obcego" sklepu bym się nie odważyła ;D

      Usuń
  9. O rany... Nie szkoda Ci kasy na tyle śmieci? :) Nie zrozum mnie źle, też czasem lubię sobie zjeść czekoladę, ale bez przesady, cholera, toż to ja bym bankrutką została :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, na ciuchy mi szkoda wydawać, na buty też, z kosmetykami się próbuje hamować bo wiem że większości i tak nie zużyje, więc na coś muszę wydawać ;D. Poza tym akurat nie wszystkie przedstawione produktu ja kupiłam, niektóre dostałam, często również korzystam z promocji, no i nie są to produkty kupione jednego dnia tylko w większym ciągu czasowym :)

      Usuń
  10. Wreszcie wiem jak wygląda osoba pisząc tego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam nieco dłuższe włosy ;D

      Usuń