15.08.2013

Węgierskie cuda

To nie recenzja  tylko bezczelne chwalenie się i dawanie upust mojemu rozradowaniu. Nie będę się za bardzo rozpisywać (szok, co nie?) bo to nastąpi podczas opisywaniu poszczególnych produktów. W wielkim skrócie: seri* z bloga mojamebloscianka złożyła mi propozycję nie do odrzucenia(nie lubię znajdować końskich głów w łóżku, krew jest bardzo ciężko wyprać). Mianowicie zaproponowała, ze wyśle mi parę słodyczy z Węgier do zrecenzowania, oczywiście się zgodziłam bo rzadko trafia się taka okazja.
*znana również pod nieco trudniejszym do wymówienia i zapisania nickiem na pewnym forum ;D
Wczoraj przyszła paczuszka, po otwarciu przywitał mnie ten widok.

Szczerze to nie spodziewałam się aż tylu produktów, rozpuszczasz mnie. Tak więc jeszcze raz wielkie dzięki, będę stopniowo opisywać swoje wrażenia i składać tobie dowody czołobitności.
Pa

28 komentarzy:

  1. Wyglądają rewelacyjnie jestem ciekawa opinii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie próbuje ustalić kolejność ;)

      Usuń
  2. no tak końska głowa w łóżku jest kłopotliwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jak, szczególnie z obecną ustawą śmieciową to nie wiem jak bym się jej pozbyła.

      Usuń
    2. nom...albo zakopać gdzieś na nielegalu;]

      Usuń
    3. Gorzej jak przyłapią i mandat wstawią, nie wspominając o tłumaczeniu się skąd ma się zakrwawione szczątki ;D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszyłam się jak dzieciak na urodziny jak otwierałam paczkę ;D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Sam zapach przesyłki był boski ;D

      Usuń
  5. ta wizażanka to madziarparaszat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieco inaczej się to pisze ale zgadza się ;D

      Usuń
    2. Pamiętam, jak któraś (Gofer? Drabineczka?) podsumowała jej nick "Megapasztet" :D

      Usuń
    3. Trzeba było sobie wybrać łatwiejszy nick ;D

      Usuń
    4. fuck the system :hahaha:

      Usuń
    5. Ahahahahaha tak, to wszystko wina nicka :admin:

      Usuń
  6. zjadłabym te ciastkaaaa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już otworzyłam wafelka ale nie szkodzi, jutro otworzę ciastka i zrobię wspólną recenzję :D

      Usuń
    2. kiedy będzie, kiedy kiedyyyyyyyy

      Usuń
    3. W sobotę, cierpliwości.

      Usuń
  7. o jejku, niektórym to fajnie, słodycze same się wpraszają do domu;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszą się wpraszać, z chęcią im sama drzwi szeroko otwieram. ;D

      Usuń
  8. Jak ja bym chciała taką paczkę z zagramanicznymi słodyczami, lubię nowości.

    Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to coś innego niż powszechnie dostępne produkty :D

      Usuń

Włączyłam moderację komentarzy, dzięki temu nie powinno już być weryfikacji obrazkowej.