19.04.2013

Milka, I love you, czekolada z kakaowymi drażami.



Nieodwzajemniona miłość

Nadal czekam, aż przecenią czekolady Milki, w jakimkolwiek sklepie w mojej okolicy. Owszem, chce kupić tą nową czekoladę pod znakiem fioletowej zmutowanej krowy (wiem , że się powtarzam ale na Merlina, ta krowa jest fioletowa!! To nie jest normalne: wniosek-mutacja)ale nie chce wydać więcej niż 3 zł na to. Może tu się odzywa moje skąpstwo ale naprawdę, biorąc pod uwagę, że ta nowa waniliowa wersja ma płynne nadzienie (za którym nie przepadam, jak już kilka razy podkreślałam)uważam, że moja niechęć do szastania kasą tym razem jest uzasadniona. A tymczasem nadal wytrwale i z poświęceniem  godnym lepszej sprawy próbuję choć trochę uszczuplić moje zapasy*. A jako, że Milka ostatnio ciągle krąży mi po głowie, pomyślałam, że tym razem wezmę się za jedną z nich.
*żeby z czystym sumieniem móc zakupić coś nowego i polecanego, nie żeby moje sumienie kiedykolwiek mnie powstrzymało od kupienia produktu, mimo góry słodyczy czekającej w domu.
Czekolada, która deklaruje swoją miłość. Jednak ja nie dam się zwieść tym czułym słówkom. Ciekawe ile osób przede mną trzymało ją w swoich dłoniach, ile ją dotykało, ilu osobom to samo deklarowała? Nie byłam pierwsza, tą jedyną i dobrze o tym wiem. Ta czekolada to po prostu kłamliwa, puszczalska …khem chyba się zapędziłam, przepraszam. Nie zmienia to faktu, że to zdzi… *dostaje po głowie cenzurą* 
Czekolada z drażami kakaowymi, jedna z edycji limitowanych puszczonych w okolicach Walentynek. Już wersję z Daim opisałam, została mi jeszcze ta z ciasteczkami Oreo, jak widać najlepsze zostawiam na koniec. 
Smak: sama czekolada jest bardzo ale to bardzo słodka, wydaje mi się, że nawet słodsza od tej z daim. Oprócz cukru wyczuwa się również mleczny posmak co nikogo nie powinno dziwić biorąc pod uwagę, że jest to czekolada MLECZNA. I znowu się przyczepię do niewyczuwalnego wręcz smaku kakao, na miłość boską, ja błagam, choć odrobina byłaby miła. Teoretycznie  najbardziej ciekawym elementem powinny tutaj być draże kakaowe, no najwyższej jakości to one nie są. Małe i słodkie z lekkim posmakiem czekoladowym, kakao nie uświadczysz, że też jeszcze się do tego nie przyzwyczaiłam. No nie zachwycają i koniec pieśni. 
Ogólnie to całość tworzy przeraźliwie słodką mieszankę, która nawet mi za bardzo nie odpowiada. Jeśli zwykła mleczna Milka jest dla was za słodka to trzymajcie się od tej z daleka, nie będzie wam smakować. Da się ją zjeść ale nawet jakbym ją zobaczyła w sklepie, to bym jej drugi raz nie kupiła, pozytywnego wrażenia na mnie nie zrobiła, sorry.
Ocena: 5/10
Kaloryczność: 100g/520kcal, porcja(25g-to chyba 5 kostek)/129kcal
Gdzie kupiłam: Stokrotka
Cena:  2,79 zł
A z innych czekoladowych wiadomości to od dzisiaj(piątek) w Lidlu jest przecena na  czekolady Fin Carre, kosztują tylko  1,69, według mnie to bardzo dobra cena. Ja jestem ciekawa białej i później polecę ją nabyć, jeśli więc macie ten sklep gdzieś w pobliżu to ja bym się nie wahała *przypina oznakę naczelnej kusicielki *
A jak już będziecie w Lidlu to zajrzyjcie do zamrażarek, na lody również jest promocja :D
Pa

25 komentarzy:

  1. W pełni się zgadzam z Twoją opinią o tej czekoladzie, niestety ... Milka się nie spisała :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślałam: Chcę to!
    Przeanalizowałam: eee jednak nie...
    Najlepsza milka to chyba ta z musem czekoladowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najlepsza to toffee wholenut, szkoda, że jest tylko w wersji 300gramowej. Ale z musem też była pycha.

      Usuń
    2. o tak, milka z musem czekoladowym ♥

      Usuń
    3. o tak, milka z musem czekoladowym ♥

      Usuń
    4. A ja ostatnio mam faze na triolade i biscuit :D A z małych na rodzynkową ;)

      Usuń
    5. Rodzynkowa to klasyka wiadomo, do biscuit podchodzę nieufnie od czasu Ritter Sport i ich herbatnika a triolade jeszcze nie jadłam. Tylko te duże czekolady trochę kosztują i mi wąż w kieszeni dostaje wścieklizny.

      Usuń
    6. Czatuj na promocje ! Ja zazwyczaj robię zapas na tych weź jeden drugi za grosz, ostatnio w carrefourze były dwie za 11.99 :D

      Usuń
    7. Szkoda tylko, że do Carrefoura mam daleko, z godzinę piechotą a autobusami nie lubię jeździć.

      Usuń
  3. Dzisiaj jadę na zakupy uzupełniać zapasy na cały tydzień, wiem czego nie brać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie brać, miłych zakupów życzę ;)

      Usuń
  4. Fakt, sama Milka już jest słodka, zatem tą będę omijać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą słodycz lubię ale nie przesadnie jak w tym wypadku.

      Usuń
    2. A ja jakoś nie lubię za bardzo słodkich rzeczy.

      Usuń
  5. uwielbiam czekoledy Milki! Ta wygląda ciekawie, obawiam się, że może być za słodka, ale chętnie wypróbuje ;p


    http://sowkamadraglowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbujesz na własną odpowiedzialność ;)
      Urocza ta sowa na blogu, te wielkie oczy <3

      Usuń
  6. słodka, to prawda, ale wg mnie ta z daimem była jeszcze słodsza. ale czego się nie robi, zjadłam obie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak poświęcenie, nie?

      Usuń
  7. Ja mam jeszcze oreo z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leży w szafce i czeka na swoją kolej ale myślę, że w maju w końcu zrobi wielkie wejście.

      Usuń
  8. Ja mam jeszcze oreo z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czekolady Milki, zdecydowanie ten "smak" to mój ulubiony "smak" ze wszystkich tzw. popularnych czekolad (Alpen Gold, Wedel, Goplana itp.) moja ulubiona milka to ta:
    http://www.milka.com.pl/produkty/milka-tabliczki-100g-i-80g/milka-caramel-100g?c1=2002&c2=2004&p=273

    mogłabym zawsze, wszędzie i tonami;)
    a co do tej opisywanej przez Ciebie to jadłam i jak dla mnie była super;) ale może pozostanę przy recenzowaniu filmów;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhm Caramel aż się rozmarzyłam ...;)

      Usuń
    2. No, z tych popularnych, które wymieniłaś to dla mnie też Milka jest w czołówce, a ta wersja Caramel również jest pyszna, uwielbiam.

      Usuń

Włączyłam moderację komentarzy, dzięki temu nie powinno już być weryfikacji obrazkowej.