06.02.2013

Ritter Sport Dunkle Nugatcreme

Tak jak obiecałam dzisiaj będzie o zimowej edycji czekolady Ritter Sport Dunkle Nugatcream. Ale może zanim przejdę do samego opisu parę słów wprowadzających. Osobą odpowiedzialną za stworzenie Ritter Sport był Alfred Ritter sama czekolada jest produkowana niedaleko Stuttgartu w Niemczech . W sprzedaży są zarówno tabliczki 100 gramowe jak i w wersji mini, oficjalna strona niemiecka podaje jeszcze tabliczki 250 gramowe, zapewne niedostępne w Polsce, a szkoda.  Mają specjalną linię czekolad Bio oraz taką bez laktozy, również nie do kupienia w naszym kraju. Co jakiś czas wypuszczają sezonowe edycje swoich czekolad, osobiście bardzo przypadła mi do gustu edycja z Lata 2012. Więcej informacji o smakach  znajdziecie na ich stronie. W Białymstoku te czekolady można kupić w Lidlu, Realu, Piotrze i Pawle oraz w Superpharmie, wydaje mi się, że również w Carrefourze ale tego nie jestem pewna. Cena normalna oscyluję między 4.99 a powyżej 7 złotych. Więc radzę przeglądać gazetki w poszukiwaniu promocji, szczególnie w Lidlu dość często można zakupić tabliczkę za 3.33 zł.  A teraz przejdźmy do recenzowanego produktu.

Jest to czekolada mleczna z nadzieniem kakaowo-orzechowym. Nadzienie jest mocno kakaowe, smakuje trochę jak ciasto brownie, jest mocno zbite ale po chwili rozpływa się w ustach. Mam jednak jedne pytanie: gdzie te orzechy? Jak byk jest napisane "kakaowo-orzechowym" a ja tych orzechów nie wyczuwam. Ani smaku ani zapachu. Rozpłynęły się czy co? Co do samej czekolady nie mam zastrzeżeń, słodka ale nie zamulająca, wyraźnie czuć kakao.

Ogólnie jest dobra, ale nie na tyle żeby wydać 5 zł na nią. Nie zachwyciła mnie i nie czuję potrzeby aby iść dokupić następną tabliczkę póki są w sprzedaży. Za taką cenę można znaleźć o wiele lepsze czekolady.
Ocena: 7/10
Wartości odżywcze: 100g-567 kcal, 4 kostki (25g)-142 kcal
Gdzie kupiłam: Lidl
Cena: promocyjna 3.33 zł.
To by było na tyle a ja przypomina, że jutro jest tłusty czwartek więc schowajcie wagi do szafek i przygotujcie się na dostawę pustych kalorii. Pa.

 


4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam Milkę z Daimem i z Oreo <3 mam nadzieję, że kiedyś będzie recenzja i tych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, że pewien sklep ma bardzo ciekawą cenę za milkę i bardzo ciekawy wybór tychże ;)

      Usuń
  2. Puste kalorie, mniam ;). Czekam na dalsze recenzje. Blog o słodyczach, cudownie :D.

    OdpowiedzUsuń

Włączyłam moderację komentarzy, dzięki temu nie powinno już być weryfikacji obrazkowej.