16.02.2013

Owsianka Łowicz, Płatki owsiane na mleku z pieczonymi jabłkami i rodzynkami.



Gdy już myślałam, że nie może być gorzej

Odwołuje wszystkie negatywne rzeczy, które powypisywałam o produkcie Ovitte, nie pomyślałam, że coś może jeszcze mniej smakować jak owsianka ale się myliłam. Oto rzeczony produkt: Owsianka firmy Łowicz, Płatki owsiane na mleku z pieczonymi jabłkami i rodzynkami.
 Właściwie nie jest to produkt jak wcześnie omawiane owsianki, tylko jogurtowo-owsiane COŚ. Wielkie litery zostały użyte nie bez powodu jako, że podejrzewam udział sił nieczystych i demonicznych  w produkcji, a sił demonicznych nie należy drażnić brakiem podstawowego szacunku. W końcu nie chcemy aby z tego powodu nasłali na nas swych  diabelskich pomocników*. Ale może zacznę omawiać to COŚ.  Pierwsze wątpliwości ogarnęły mnie jak zobaczyłam skład.
*I tu mogłabym rzucić luźną uwagę o kadrze uniwersyteckiej ale tego nie zrobię bo są to ludzie pełni dobroci i łaskawości serca, naprawdę. A wszyscy, którzy twierdzą inaczej to kłamliwi kłamcy którzy kłamią, o!

Nie powiem żebym się bardzo znała na tym ale czy w produktach tego typu naprawdę potrzebne są jaja w proszku? Nie jest to pewnie najbardziej szkodliwa substancja na tej liście ale no, jaja w proszku?

Po otwarciu wieczka zaczęłam mieszać łyżeczką jak zalecili na opakowaniu, przy okazji zabawiłam się w poszukiwanie zaginionych płatków owsianych ale o tym później. Wsad jabłkowy jest na samym spodzie wraz z rodzynkami , które, co niechętnie przyznaje, były duże i zjadliwe w odróżnieniu od reszty produktu. Ale przecież trudno sknocić sprawę ze zwykłą, poczciwą rodzynką.
No ale w końcu to owsianka, tak napisali na opakowaniu, więc i płatki owsiane powinny być. Po dokładnym przyjrzeniu się odnalazłam jakieś mierne zmielona szczątki czegoś co kiedyś było częścią owsa siewnego. Miały wybitnego pecha trafić do tej brei, proszę o minutę milczenia i zadumy nad ich marnym losem.
Zapach mleczny i nijaki, konsystencja grudkowata i brejowata i ogólnie taka …owata (samo cenzura, sami sobie dopowiedzcie). W smaku przeraźliwie słodka z takim dziwnym chemicznym posmakiem, nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć, powiedzmy, że w czasie spożywania  zaczęłam podejrzewać, że Łowicz przeniósł swoją produkcje do Czarnobyla.  Dość powiedzieć, że po trzech łyżeczkach stwierdziłam, że mam dosyć i reszta wylądowała tam, gdzie prędzej czy później i tak by wylądowała, czyli w kiblu. Moim zdaniem nie warto wydawać pieniądze na to COŚ, na opakowaniu powinien być napis „uwaga toksyczne, jesz na własne ryzyko”. Równie dobrze możecie wymieszać  razem kubeczek jogurtu naturalnego, łyżkę mąki, szklankę cukru, koszmarnie słodkie powidła jabłkowe,  łyżkę zmasakrowanych płatków owsianych, rodzynki i chemiczne odpady. Chociaż przypuszczam, że smak i tak byłby lepszy niż tej, pożal się Boże, owsianki.
Ocena: 1/10 (punkt za rodzynki)
Kaloryczność: 100g/112kcal, porcja(200g)/224kcal
Cena: 1.89 zł
Gdzie kupiłam: Społem
Jak widzicie produkt ten wywołaj u mnie pokłady głębokiej i czystej złośliwości, przypominam też, że to tylko moja prywatna opinia. Mimo to są smaczniejsze produkty na które możecie wydać te niecałe 2zł. Trzymajcie się od tego z daleka, dobrze wam radzę. Pa

8 komentarzy:

  1. Fuj,to ja bym tego 1 ptk nawet nie dała, bo nie lubię rodzynek :D
    P.S. Jest możliwość usunięcia wpisywania kodów przy komenatarzach? Jako leniwiec z charakteru, jest to dla mnie upierdliwe :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kody przy komentarzach? Za bardzo się nie znam ale coś pogrzebię i zobaczę o co chodzi, bo nawet nie wiedziałam o żadnych kodach.

    OdpowiedzUsuń
  3. A to też mi bardzo smakowało. Swojego czasu jadłam po 2 takie dziennie. Przelewałam do malutkiej miseczki i podgrzewałam w mikrofali. Pyycha <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciepło? O tym nie pomyślałam ale testów wtórnych raczej nie powtórzę, produkt ten zostawiam ludziom, którym smakuje. ;)

      Usuń
  4. Potwierdzam właśnie "spożywam" chemiczne PASKUDZTWO. Bardzo nie polecam. Smakoszom tego produktu radzę spradzić czy nie mają problemu z odczuwaniem smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory na wspomnienie tego smaku mam drgawki obrzydzenia.

      Usuń
  5. Danon Activia owsianka też jest paskudna w smaku dziś tylko ją otworzyłam,spróbowałam i do kosza ble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ostrzeżenie, planowałam ją kupić ;)

      Usuń

Włączyłam moderację komentarzy, dzięki temu nie powinno już być weryfikacji obrazkowej.