05.02.2013

Miłe złego początki - zobaczymy

Niech stracą nadzieje ci, którzy mieli zamiar porzucić wszelkie słodkości, gdyż tu czyhają pokusy świata spożywczego.
Witam w pierwszej notce mojego pierwszego bloga. Moim głównym zamiarem i celem jest opisywanie i recenzowanie rzeczy, które sprawiają mi niewymierną radość. Nie będą to tylko słodycze ale również książki, filmy, kosmetyki oraz ogólne spostrzeżenia z dnia codziennego. Jednak główną tematyka  będzie słodko - kulinarna, taki przynajmniej mam zamysł a jak wyjdzie to zobaczy się w praniu. Na sam początek może pochwalę się moimi uszczuplonymi obecnie skarbami, kochanymi posłańcami kalorii i koszmarem dietetyków. Voila



Przepraszam za mierną jakość zdjęć, uzdolnień w tym kierunku raczej nie mam a w tej chwili jestem zmuszona posiłkować się kamerką i komórką. Obiecuję jednak, że z czasem się wyrobię :-)
Mój następny wpis będzie dotyczył jednej z czekolad Ritter Sport za którymi (jak chyba widać) przepadam. Tymi słowami żegnam się z wami ciepło i słodko. Pa.

3 komentarze:

  1. tak oto dotarłam do końca:) fantastyczny blog- od początku do końca, a raczej od końca do początku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże, mój pierwszy post, nostalgia jak diabli ;D
      Gratuluje wytrwałości, jednak dużo nabazgrałam przez ten cały czas :)

      Usuń
  2. Też właśnie przebrnęłam na początek Twojego bloga. Jeny strasznie zazdroszczę takiego hmm "dystansu" do kalorii, bo jak ty kocham słodycze! :) Ale gdybym poddała się temu szałowi tobym się toczyła jak kula hahaha

    OdpowiedzUsuń